anlatayım. 4,5 yıl ingilterede yasadım (2010-2015), yaklasık 2007'den beridir de yazları ordayım.
en büyük sebebi, ab'nin genisleme politikası nedeniyle romanya, polonya vs gibi dogu avrupa-balkan ülkelerinden sayısız iscinin calısmaya ingiltere'ye gelmesi, muhafazakar aklı cok calısmayan ingiliz'in ise (a.k.a ingiliz comarı) kendisinden daha cok calısabilme kapasitesindeki bu insanlara islerini kaptırması oldu.
bunun dısında bir de su neden var. oraya bir sekilde gitmis yerlesmis vatandası olmus hintli, pakistan asıllı vs. insanlarda da sıklıkla söyle bir görüs var. biz geldik, yerlestik cesmenin basını tuttuk, baskaları da gelip bizim bu imtiyazımızı paylasmasın. evet dogru duydunuz, dogulu ama ingiliz vatandaslıgını kazanmıs kisiler de kraldan cok kralcı olup sag politikaları destekliyor.
iste böyle, yenge bu arada cayım bitti dolduruver bir bardak daha... sagol.
26.06.2016 · 19. sıra
doktor sensin doktor
20:13 ~ 21:10