tabii ki ilkokuldaki ingilizce öğretmenim...
kendisine aşıktım bir miktar, fakir bir öğrenci olduğum için kışlık kazak filan hediye etmişti bana bir keresinde. ben de bunu fakirim diye değil de, "demek ki o da bana aşık" şeklinde yorumlamıştım. bu durum ingilizce dersinde sınıfın en iyisi yapmıştı beni. her sınavda 100 almıştım...
14.09.2017 · 26. sıra
oslo
13.09.2017 06:27