Sık geçen başlıklar

inci sözlük 2010 yazarları 3

ekşi'de gör
güzel günlerdi,sözlüğe ilk üye olduğum zaman azılı bir liseliydim,üye oldum başlık başlık gezip anan zara xd xd diye takılıyorum birisine mesaj attı altta link var yeni üyeler burada toplanıyoruz diye link'e bir tıkladım sözlükten çıkış yapmışım,meğer pezevenk çıkışın url'sini atmış bana,ne gülmüştüm gece gece yine aklıma geldi tebessüm ettirdi
birinci nesil yazardım 2009 aralık ayından... hey gidi günler hey...

çok kaliteli ama bir o kadar da edepsiz geyikler döndürüyorduk.

kaç tane akademisyen tanıdım lan ordan , işe gel. doktora mülakatına girmeden bir sürü taktik veren olmuştu...
burdaki malları gördükçe ordaki gerçek trolleri özledim.
twitter hacklenirken oradaydım, elemanın biri kendi hesabını obama'ya takip ettirmişti.