Sık geçen başlıklar

ince veya oğan'a vereceğim çünkü 2

ekşi'de gör
düne kadar sinan oğan'a oy verecektim ama olaylar farklı gelişti ilk turda seçimi bitirmeliyiz.

ikinci tura kalırsa ne yaşanacağını bilemiyoruz karşımızda organize ve profesyonel kötülük var.

(bkz: sana söz yine baharlar gelecek)
çünkü mevcut iktidardan memnunum, torpille işe girdim, bankamatikten her ay maaş çekiyorum, kendime müslümanım, kul hakkı falan umurumda değil ama şov için namaz kılıyorum, sallıyorum iki dua cebimi dolduruyorum.