bakın, millet ittifakının en büyük vaadi "en kısa zamanda parlamenter rejime dönüp, yeniden başbakanlık seçimleri gerçekleştirmek." yahu şu seçimlerde bir birleşelim, şu kötü gidişe bir dur diyelim, zaten o gün gelip başbakanlık seçimleri yapıldığında ideolojimiz kime yakınsa gidip ona oy verelim hepimiz istediğimiz gibi.
Sık geçen başlıklar
ince ve oğan destekçilerine çağrı 2
ekşi'de gördeğerli dostlar siyasi tercihinizi anlıyorum, evet rteyi göndermek istiyorsunuz fakat kılıçdaroğlu'na da vermek istemiyorsunuz, evet alternatif yol arıyorsunuz, evet kılıçdaroğlu'na da mahkum olmak istemiyorsunuz fakat kılıçdaroğlu'nun muhalif cephede kazanma olasılığı en yüksek olması sebebiyle başka adaya giden oyların kadri kıymeti malesef yok. başka adaya giden oyların şu anki denklemde temsil kabiliyeti de yok hatta yüzde 49 alarak seçimi 2. sırada bitiren bir aday olursa onun dahi hiçbir temsil kabiliyeti yok.
çürümüş, yozlaşmış, otoriterleşmiş, sapkın bir zihniyete erişmiş bir yapıya karşı bundan rahatsızlık duyan her kesimin birbirine karşı tolerans gösterme vaktidir. elbette vaatlerin, eylemlerin, adayların tamamından memnuniyet duymak mümkün değil, elbette şikayetlerimiz var ve olacak fakat bu şikayetleri bir kez olsun erteleyerek, sineye çekerek büyük bir tehlikeden kurtulma imkanı da bizlerin elinde. bir sabaha kendini premium vatandaş olarak gören akp yandaşları olmadan uyanma imkanı var. hırsızlığı, talanı, yalanı utanmaksızın yapandan kurtulmak için, bir nefes almak için herkesin elinde bir anahtar var
hdp, sadullah ergin, babacan, davutoğlu... herkesin kendince eleştirileri, kaygıları, kızgınlıkları var. bu kızgınlığınız lütfen bu rejimin türk milletine layık gördüğü hayatı aşmasın. öfkenizin büyüğü hangisi ise karşınıza onu alın
gelin 1 hafta olsun bir arada durmaya çalışalım, bir hafta tolerans gösterelim. sonrasında en ağır tartışmalarla kendi içimizde problemleri çözelim. yoksa kaderlerimiz kara bahtımızdan başka bir şeye dönüşmeyecek
edit: anladığım kadarıyla hdp ile ittifak meselesini çok kafaya takıyor seçmen. evlatlarımızın katili ile kol kola olanlarla ittifak ediyor diyorlar. fakat gözden kaçırdıkları bir nokta var. bir gecede resmi rakamlara göre 50 bin tahmini 100 bin canını kaybetti bu memleket. niye peki? afadın başına imam atamasalardı bir can daha kurulabilir miydi? rant için görmezden gelinen denetimler yapılsaydı bunlar yaşanır mıydı? illa bir şeyler yaparak yurttaşı ölümüne sebep olmak gerekmiyor, yapman gerekeni yapmayınca da canın gidiyor. dağlarda şehit olanlar bizim evlatlarımızda beton duvarların altında donarak can verenler bizim evlatlarımız değil mi ? terörle mücadele bugüne kadar 12 bin şehit vermişken, çanakkale'de 40 bine yakın muharebe şehidimiz varken bir gecede onca canın gitmesine sebep olanlara hiç mi nefretiniz yok? sitem de mi etmiyorsunuz? akp propagandasına kanmış sürükleniyorsunuz. malımızı aldıkları yetmedi canımızı da aldılar. hala bunların ekmeğine yağ sürme hevesinden vazgeçin. bu insanlar bu canlardan mesul arkadaşlar.
çürümüş, yozlaşmış, otoriterleşmiş, sapkın bir zihniyete erişmiş bir yapıya karşı bundan rahatsızlık duyan her kesimin birbirine karşı tolerans gösterme vaktidir. elbette vaatlerin, eylemlerin, adayların tamamından memnuniyet duymak mümkün değil, elbette şikayetlerimiz var ve olacak fakat bu şikayetleri bir kez olsun erteleyerek, sineye çekerek büyük bir tehlikeden kurtulma imkanı da bizlerin elinde. bir sabaha kendini premium vatandaş olarak gören akp yandaşları olmadan uyanma imkanı var. hırsızlığı, talanı, yalanı utanmaksızın yapandan kurtulmak için, bir nefes almak için herkesin elinde bir anahtar var
hdp, sadullah ergin, babacan, davutoğlu... herkesin kendince eleştirileri, kaygıları, kızgınlıkları var. bu kızgınlığınız lütfen bu rejimin türk milletine layık gördüğü hayatı aşmasın. öfkenizin büyüğü hangisi ise karşınıza onu alın
gelin 1 hafta olsun bir arada durmaya çalışalım, bir hafta tolerans gösterelim. sonrasında en ağır tartışmalarla kendi içimizde problemleri çözelim. yoksa kaderlerimiz kara bahtımızdan başka bir şeye dönüşmeyecek
edit: anladığım kadarıyla hdp ile ittifak meselesini çok kafaya takıyor seçmen. evlatlarımızın katili ile kol kola olanlarla ittifak ediyor diyorlar. fakat gözden kaçırdıkları bir nokta var. bir gecede resmi rakamlara göre 50 bin tahmini 100 bin canını kaybetti bu memleket. niye peki? afadın başına imam atamasalardı bir can daha kurulabilir miydi? rant için görmezden gelinen denetimler yapılsaydı bunlar yaşanır mıydı? illa bir şeyler yaparak yurttaşı ölümüne sebep olmak gerekmiyor, yapman gerekeni yapmayınca da canın gidiyor. dağlarda şehit olanlar bizim evlatlarımızda beton duvarların altında donarak can verenler bizim evlatlarımız değil mi ? terörle mücadele bugüne kadar 12 bin şehit vermişken, çanakkale'de 40 bine yakın muharebe şehidimiz varken bir gecede onca canın gitmesine sebep olanlara hiç mi nefretiniz yok? sitem de mi etmiyorsunuz? akp propagandasına kanmış sürükleniyorsunuz. malımızı aldıkları yetmedi canımızı da aldılar. hala bunların ekmeğine yağ sürme hevesinden vazgeçin. bu insanlar bu canlardan mesul arkadaşlar.