Sık geçen başlıklar

inançlı insanların %100 kazanması 2

ekşi'de gör
psikolojik olarak kayıptalar diye düşünüyorum. inandığında otomatik olarak inanmam gereken tonla meta fizik unsur var. cinler, melekler, sürekli gözlem altında olduğunu hissetme, kader vs. inandığım dönemde psikolojimi çok bozmuş bunlar. inanmayı bıraktıktan sonra ciddi anlamda rahatladım. hayatıma akıl ve vicdan önderliğinde daha çok hukmedebildiğimi hissettim.