60 yaş üstü insanların seminer benzeri bir ortamda kendi arasındaki şakalaşması... aynı ortamda bulunan eski fenerbahçe yöneticisi nihat özdemir de "vay bu ne terbiyesizlik" dememiş, bu şakaya gülüp geçmiş.
-"inşallah fenerbahçe de, bu sene, kümede... düşüreceğiz." *kahkaha*
-"eyvahlar olsun." *kahkaha*
adamın fiili bir güçle fenerbahçe'yi küme düşüreceğini ima ettiğini sanmak, sanki böyle bir gücü varmışçasına, gereksiz bir alınganlık...
fenerbahçe'yi böyle ucuz laflara takılacak kadar küçültmeyin.
22.01.2019 · 3. sıra
ayvazovski
21.01.2019 00:01