Sık geçen başlıklar

inşaat işçilerinin günde 2500 lira kazanmaları 1

ekşi'de gör
gayet normal bir olay. çoğu inşaat işçisinin iş güvencesi mi var? bugün çalışıyor, belki önümüzdeki ay iş çıkmayacak ya da kalkıp başka şehre iş için gidecek. kaç yaşına kadar bu işi yapabilecek? tehlikeli bir ortamda, sıcak hava soğuk hava demeksizin fiziksel iş yapıyorsun. üstelik yaptığın iş toplum tarafından saygı görmüyor. kolay mı bunlar?

emin olun o işçinin faydası 2500 liradan az olsa kimse o maaşı vermezdi.