Sık geçen başlıklar

imf nez telsim dünya kupası nokia 3310 genç parti 1

ekşi'de gör
dünya tarihinin en iyi yılları olan 2000-2005 arasını hatırlatan keyword'lerdir. her şeyi ayarında yaşıyorduk lan. bilgisayarı günde 1 saat kullanıyorduk. onun maksimum yarım saati internetti. telefonu o kadar bile kullanmıyorduk. en kral mekanda 2 milyon liraya bira içiyorduk. kısa parliament de bayağı ucuzdu. lpg diye bir şeyden haberimiz yoktu, zira benzin ucuzdu. bir insanın başka neye ihtiyacı olabilir lan? iç, sıç, gez. şimdi günün 20 saatini internette geçirebildiği için ellerini açıp şükreden embesiller anlayamıyor tabii.