türk milletine yapılan büyük bir saygısızlık değildir.
saksıda mı yetişiyorsunuz bilmiyorum ama aynı ülkede yaşamadığımız kesin. şu "ne olursa olsun, ülkemizin cumhurbaşkanı" duyarını bi kenara bırakın artık ya.
ülkede malum kişi ve zihniyetinin sayesinde ne yolsuzluklar ne cinayetler ne ölümler oldu hala "ülkemizin cumhurbaşkanı" diye dolanıyorsunuz ortalıkta.
ah şu ulusalcı saflığınız yok mu.
15.10.2016 · 24. sıra
73mm pena
21:07