kesinlikle imamoğlu'nu diye yanıtlanacak soru.
çünkü;
birisi kendi başarıları ile dolu bir cv.
diğer rte'nin layık gördükleri ile dolu bir cv.
edit: hatta ben soruyu şöyle değiştireyim.
yarın seçimlerin tekrarlanmasına karar verilse ve rte olsanız,
elinizde imkan olması halinde yıldırım'ı mı aday yaparsınız imamoğlu'nu mu?
07.04.2019 · 7. sıra
medinho
06.04.2019 00:41 ~ 00:43