Sık geçen başlıklar

imamoğlu'yu mu işe alırsın yıldırım'ı mı 1

ekşi'de gör
kesinlikle imamoğlu'nu diye yanıtlanacak soru.

çünkü;

birisi kendi başarıları ile dolu bir cv.
diğer rte'nin layık gördükleri ile dolu bir cv.

edit: hatta ben soruyu şöyle değiştireyim.

yarın seçimlerin tekrarlanmasına karar verilse ve rte olsanız,

elinizde imkan olması halinde yıldırım'ı mı aday yaparsınız imamoğlu'nu mu?