Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nun yaz kış saatine geçelim çağrısı 2

ekşi'de gör
imamoğlu dedi diye yapacakları varsa da artık yapmayacaklarmış. demeseydi, hemen yarın kaldıracaklardı zaten. birçok şeyi, muhalefet dile getirince, gündem yapınca, üstelik böyle herkesin rahatsız olduğu bir konuda halktan destek de gelince, iktidar konuyu en azından değerlendirmek zorunda hissediyor kendini. ama yok, imamoğlu istiyor diye, dile getirilmemesi lazım. kafalar pırıl pırıl.
an itibarıyla tweet atmıştır

sadece istanbullu değil, türkiye seninle başkan. umarım sonuç verir bu çağrın.

--- spoiler ---

ibb başkanı ekrem imamoğlu, sosyal medyadan yaptığı açıklamayla, “bir an önce sabit saat uygulamasından vazgeçilmeli, yaz/kış saatine geçilmeli.” dedi.

başkan imamoğlu, “hiçbir tasarrufa yol açmadığı gibi vatandaşların güne karanlıkta başlamalarına, çocukların okula karanlıkta gitmesine, milli maçları izlemek için bile gece yarılarına kadar beklemek gerekiyor.” ifadelerini kullandı.

--- spoiler ---