Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nun kopenhag'ta ingilizce konuşması 1

ekşi'de gör
başkan oldukça kötü bir konuşma yapmış ama hiç önemli değil çünkü aksanından ve ingilizce seviyesinden utanmayıp konuşma yapmasını çevirmenle oraya oturup rezil olmasına tercih ederim.

zamanla daha iyi seviyede konuşursun zaten başkanım, önemli olan bu öz güvenin.