başkan oldukça kötü bir konuşma yapmış ama hiç önemli değil çünkü aksanından ve ingilizce seviyesinden utanmayıp konuşma yapmasını çevirmenle oraya oturup rezil olmasına tercih ederim.
zamanla daha iyi seviyede konuşursun zaten başkanım, önemli olan bu öz güvenin.
11.10.2019 · 19. sıra
madmen
10.10.2019 15:06