Sık geçen başlıklar

imamoğlu'na oy verenler şimdi neler düşünüyorlar 3

ekşi'de gör
hiç pişman değiller ama oy vermeyenlere daha fazla dokunuyor nedense varlığı. diğerlerinin ülkeyi getirdiği hal ortada. ekonomi çökmüş, vatandaş her taraftan kuşatılmış, baskı altında. dış ilişkiler olmadığı kadar kötü. ekrem imamoğlu'na gelene kadar çok adam var sırada.
götümüze her gün yağlı kazıkları yerleştiren mevcut yönetime oy verip, savunmaya devam edenlerin düşündüğünden daha realist düşündükleri kesin.
imamoğluna oy verenler düşünüyor evet, darısı oy vermeyenlerin başına.