kavinsky - nightcallvalla niye bilmiyorum ama ilk dinlediğimde çok garip olmuştu böyle içim karmakarışık, ki hala içimi bi garip yapar, kısacası dinletiyor kendini şerefsiz. 1 26.03.2018 · 2. sıra megadethrocks 25.03.2018 00:21 ~ 00:23