eğer telefonu türkiye'den aldıysa; devletine milletine bağlı, sırf iyi bir telefon kullanmak için dahi kemiksiz 7000 tl vergi ödemekten imtina etmemiş vatan evladıdır.
aynı zamanda saftır da. kaçırmayın.
22.10.2019 · 12. sıra
lordoz
21.10.2019 16:48 ~ 21:00