Sık geçen başlıklar

ilk buluşmada hesabı kadına ödeten erkek 1

ekşi'de gör
böyle bir durumda hesabı ödeyip bi daha muhatap olmayan kadının arkasından: "eheh hesap ödemek çok koydu herhalde" falan diyorsunuz ya, demeyin. kadın büyük ihtimal sizi beğenmemiştir. arkasından laf ettirmemek için hesabını öder ve çeker gider. test yapayım derken madara olmayın yani.

ha bir de, parasından falan değil de, şık değil arkadaş ya. cinsiyet rolleri başka şey, hakta hukukta eşitlik başka. ilk buluşmada herkes kendi ağırlığında hareket etti mi, zaten devam eden ilişkilerde fedakarlık şekilleri eşit dağılıyor, merak etmeyin, hak geçmez.*

ayrıca o kadar eşit olmak istesem lezbiyen olurum, ne kılla tüyle uğraşıcam?