Sık geçen başlıklar

ilk buluşmada evin araban filan var mı diyen kız 3

ekşi'de gör
onlardan yok, yarram var, ister misin demek icab eder. o zaman da adiliğimiz, hayvanlığımız kalmaz ama karı sanki pazardan kurbanlık beğenirmiş gibi davranırken kimsenin gıkı çıkmaz.

altı üstü sohbet edip, iyi vakit geçireceğiz. neyse, 31'e devam, en azından duygusal olarak yıpranmıyor insan.
daha şimdi bunun muhabbetini yaptık arkadaşla. muhazafakar camiada çok denk geldim. kıza şaka yollu demiştim gerçekten sordu öyle kaldım. soğudum.
damadım 5 vakit namaz kılmalı diyen bazı aileler erkeğin durumu iyiyse “ evlendikten sonra başlar” diyor.