Sık geçen başlıklar

ilk buluşmada 200 tl masraf ettiren kız 4

ekşi'de gör
200 tl masraf ettirdiyse o kız evlenilecek kızdır.çünkü bu zamanda 200 tl ye öğlen yemeği bile yiyemezsin!
olm karımla ilk buluşmada cüzdanı arabada unuttuğum için hesap ona kalmıştı. bunu saymam dedim özür babında tekrar buluştuk yemek yedik ve ben gene arabada unuttuğum için ikinci hesabı da kendisi ödemişti.

10 yıldır evliyiz hala anlatır durur :))

çok şaapmayın yani.
200 ne kardeşim? hava nasıl diye perdeyi açıp nefes alınca cüzdandan 200 gidiyor zaten.
yani maalesef 200 tl bazi insanlar icin hala buyuk para.

bu sebeple tasak gecmek yerine oneride bulunmak istiyorum.

200 tlyi kulagina damlatacagin seviyeye gelene kadar biriyle iliski yasama.

kabuguna cekil ve kendini insa et.