Sık geçen başlıklar

ilber ortaylı'nın stalin'e hıyar demesi 4

ekşi'de gör
stalin gibi bir herife az bile denebilir. bunu da mı savunacaksınız aq?
--- spoiler ---

stalin ve sovyet halkı olmasa burada almanca entry girmek zorunda kalacak adamların stalin'e ağız dolusu küfretmeleri bizim değil psikiyatristlerin konusu olabilir ancak.
--- spoiler ---

ybsg, wellington dükü olmasa da fransızca konuşacaktın, kitle katilinin tekine saygı dilenmek için bunlar ne ölçüsüz gerizekalılıklar yarabbim.
20. yüzyılın en büyük katillerinden birine az bile demiştir. ağzına sağlık hocam.