Sık geçen başlıklar

ikinci doz aşıdan sonra gözünü kaybeden vatandaş 1

ekşi'de gör
aşı olduktan sonra yaşanan her şey aşıya yoruluyor, ne güzel. bilim filan hak getire.

benim anladığım covid aşılarından önce kimse gözünü kaybetmiyordu, kimse hastalanmıyor, kimse kalp sorunları yaşamıyordu. hele o 80 yaşında aşı olanlar yok mu? bir kısmı maalesef hayatını kaybetmiş. halbuki aşı olmasalar 200 yaşına kadar yaşayacaklardı. ölümsüzlüğü bulan insanoğlu'nun en büyük düşmanı covid aşıları maalesef.