Sık geçen başlıklar

iki şeyhin buluşma anı 1

ekşi'de gör
arkada höy höy diye kafa sallayanların motivasyonunu bir türlü anlayamıyorum. ne yapıyoruz biz amk diyen biri yok mu içlerinde hiç?