Sık geçen başlıklar

iki çocuk annesi olarak belki de son mesajım 1

ekşi'de gör
bu ve benzeri yardım çağrıları devletin, adaletin, polisin ayıbıdır. devlet bir kadını korumaktan aciz ise biz niye seçim yapıyoruz, niye vergi veriyoruz? tüm sorumlulara yazıklar olsun.