iyi de nerede kaldı devletin milletin fabrikalarını satıp altı sıfır atmak?
yol köprü diyeceklere sokarım direkleriyle beraber, her gün geçmediğim osmangazi ücreti ödüyorum ben.
bu arada onlar hep ister dolar yüksek olsun. onlara göre doları 100 yapın keyiflerinden mal üretemez hale gelirler. aç kalın, bu güne kadar vergisiz kazandıklarınızı satın.
07.04.2024 · 43. sıra
cmrdlny93
06.04.2024 07:37