Sık geçen başlıklar

ihracatçıların dolar 40 tl olsun talebi 2

ekşi'de gör
iyi de nerede kaldı devletin milletin fabrikalarını satıp altı sıfır atmak?
yol köprü diyeceklere sokarım direkleriyle beraber, her gün geçmediğim osmangazi ücreti ödüyorum ben.

bu arada onlar hep ister dolar yüksek olsun. onlara göre doları 100 yapın keyiflerinden mal üretemez hale gelirler. aç kalın, bu güne kadar vergisiz kazandıklarınızı satın.
amk ilaçta euro kuru 17.5 lira olarak ayarlandığı için çoğu hasta ilaca ulaşamıyor, çünkü ilaç alamıyor ülke ecza depoları; adamların derdine bak.

aç köpek lan bunların alayı. sadece cepleri önemli, vatandaşın bir somun ekmeğe ulaşamayacak noktaya gelmesi sklerinde değil.

ve akp; kesinlikle fakirden oy alan zenginlerin, gülüşerek fakirleri sktiği bir oligark partisi oldu artık.