etik değildir. ancaaak yücel ildiz karabük başkanını futbolcu bakmak için romanya'da sanıyorken, başkan tudor ile anlaşmakla meşguldü. hem de başkan,takımı süper lige çakarmış olan yücel hoca'ya yeni sezonda da devam edecegi konusunda söz vermişken. yücel hoca, kovulduğunu tv'den öğrendi.
bir de takımı bir üst seviyeye taşıyan bülent korkmaz meselesi var ama o baska bir entrynin konusu.
böyle bir ortamda karabük yönetiminin etik değil ayağı yapma hakkı yok.
tüm kuluplerimiz 1980'lerin mantığıyla, bakkal gibi yönetiliyor. ve takımlar sadece canı yandığında etik, ahlak diyor.
bu arada not: alex.
16.02.2017 · 41. sıra
neuroeconomist
15.02.2017 02:01 ~ 02:03