Sık geçen başlıklar

igor tudor'un galatasaray ile anlaşması 2

ekşi'de gör
etik değildir. ancaaak yücel ildiz karabük başkanını futbolcu bakmak için romanya'da sanıyorken, başkan tudor ile anlaşmakla meşguldü. hem de başkan,takımı süper lige çakarmış olan yücel hoca'ya yeni sezonda da devam edecegi konusunda söz vermişken. yücel hoca, kovulduğunu tv'den öğrendi.

bir de takımı bir üst seviyeye taşıyan bülent korkmaz meselesi var ama o baska bir entrynin konusu.

böyle bir ortamda karabük yönetiminin etik değil ayağı yapma hakkı yok.

tüm kuluplerimiz 1980'lerin mantığıyla, bakkal gibi yönetiliyor. ve takımlar sadece canı yandığında etik, ahlak diyor.

bu arada not: alex.
karabükspor'a yapılan şerefsizlik. tudor da tam bir balon çıktı. bu ilkesiz adamdan kimseye hayır gelmez.

karabükspor başkanının şu açıklamaları çok önemli: " malesef olanları basından öğreniyoruz. eğer böyle bir olay varsa bu tudor'un ayıbıdır. bu olay ahlak dışıdır. ıgor tudor bizimle gitmek için bir görüşme yapmadı, o bizim anlaşmalı hocamız. çok çirkin bir olayla karşı karşıyayız. tarihe kara bir leke olarak geçecek. biz her şeyi basından öğreniyoruz. büyük kulüpleri büyük yapan davranışlarıdır. galatasaray bu hareketinin altından nasıl kalkacak merak ediyorum."

olay baştan sona ihanet ve ahlaksızlık.