ben kustum...
bir kıza baktım. bir ibo ya.
sonra bir daha baktım. kızın yüzüne baktım. sonra ibo nun boyalı, saçına kaşına, bir daha kustum..
sonra utandım. kızın adına. öperken hiç mi tiksinmeyeceksin. hiç mi iğrenmeyeceksin.
adamı sevmediğin belli. para için değer mi...
şöhret için değer mi. zengin mezesi olmaya değer mi...
söyleee haaa söyleeee değer miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (burasını ibo nun hülyaya bağırması gibi okuyacaksınız)
asıl önemli edit : biraz önce hürriyetinden, sözcüsüne, takviminden habertürküne kadar basında bu haberin veriliş biçimine baktım. aşk demişler bu rezilliğe. içimden tüm küfürleri ettim medyaya..
yazıklar olsun. sokaktaki çocuk bile bunun aşk olmadığını bilir..
29.06.2020 · 6. sıra
cakmaayfon
28.06.2020 12:41 ~ 14:10