Sık geçen başlıklar

işçi maaşlarının 50 bin liraya dayanması 1

ekşi'de gör
10 da girip 4 te çıkıyormuş , 1 saat çalışmıyormuş ,doktor olmuş ama işçi ile maaşını kıyaslamayacakmış.
haklı adam.
bu zihniyetin bir ürünü de sanayi devrimini kabullenememeleri. ulen at tarrağı bir doktor ile bir işçiyi karşılaştırıyorsun.kendinize gelin bir bu ne boş bilmişlik.
sizin gibiler yüzünden 5-10 yıl içinde yerli doktor kalmayacak bu ülkede.
özelden işçileri savunmayın arkadaşlar.her alın teri kutsaldır.her iş önemlidir tabiki.burada kimin işi daha değerli olayını savunmuyoruz.burada bir zihniyeti tartışıyoruz.eğitimin önemini tartışıyoruz.