Sık geçen başlıklar

iş bulamayan yazılımcıların ağlamaya başlaması 1

ekşi'de gör
sikimizde mi? değil. neden? çünkü yeni zaman böyle. bireyseliz artık. bana giren çıkan var mı diye bakıyoruz. cevap yok ise empati yapmadan devam.