öncelikle 21 mart 2019 desteğe ihtiyacım olması
sonra https://eksiup.com/8a4415e22115
bu kadar mı ahlaksız oldunuz oğlum siz? neyin kafası bu? özür dilemiş bir de.
edit : olayı normalleştirmeye çalışanlar az ötede oynayın. birinin yaptığı ahlaksızlığa tepki göstermek problem ise bunu normalleştirmekte daha farklı bir şey değil. tepki vermeyip kafanızı kuma gömerseniz yarın bir gün gelir bir başkası size gömer. sizden başka tepki veren de olmaz. gözünüzün önüne kız kardeşinizi, ablanızı veya eşinizi getirin. başlığı açan bunlardan biri olsun. bir angutta gelip böyle bir şey yazsın. nasıl hissedersiniz? azıcık empati.
edit 2 : iş arayan öğretmen ben değilim. mesajlarınızı bana değil, mazmanyev'e gönderebilirsiniz.
22.03.2019 · 43. sıra
zam sampiyonu domates
21.03.2019 10:52 ~ 12:29