Sık geçen başlıklar

iö mat öğretmenliği vs makine mühendisliği 1

ekşi'de gör
değil 30bin 100bin maaş verip bir de senenin yarısını tatil yapsalar bile min 30 velet veya ergenle ilgileneceğim bir mesleği yazmazdım. makine mühendisliğinde fışkıran testosterona katlanırım ama elalemin şımarık çocukları imkansız. bir de idealist bir kafada değilsen ki değilsin belli memur olup kendini bu ülkeye zincirlemenin hiç bir mantığı yok. ama 64k sıralamayla gireceğin mühendislikte çalışma şevkin de belirttiğin gibiyse yurtdışı opsiyonunu boşver yurt içi adam akıllı iş bulman da zor olacaktır gelecek 4 sene içinde.