Sık geçen başlıklar

içki içmeyen insanlar 1

ekşi'de gör
vay arkadaş güvenilmezmişiz de, hayattan keyif almayı bilmiyormuşuz da sıkıcıymışız da. buraya bunları yazan adamlar başka başlıklarda insanları "şekilcilik"le suçluyor.

hayır zannedersin âb-ı hayat suyu içiyorlar.
sağlığa çok çok faydalı bir şey, herkes tarafından önerilen bir şey, hatta o kadar yarayışlı ki çoluğa çocuğa gözü kapalı içirebiliriz.

sen arkadaşınla buluşup 2 muhabbetin belini kıramayacaksan, illa kafayı bulmaya odaklı bir hayat anlayışın varsa hayattan kim daha çok keyif alıyor? *

(bkz: öyle zevk almak ki kafayı çekmeden yaşamı çekememe)