anıtkabir'de benzer bir durum yaşansaydı, o insanlara küfredecek kişilerin, olay şehitlikte gerçekleşince olayı normal karşılaması.
şimdi anıtkabir ile orası bir mi demeyin. anıtkabir nasıl başımızın tacıysa, bu şehitlik de öyledir.
29.08.2017 · 27. sıra
az gelismislik az gelismisliktir
28.08.2017 16:51