merhaba size simdi klasik eksici yorumunu yapiyorum. ayni olay bati'da olsaydi,
abii adamlarin kafasi rahat, adamlar milyon dolarlik robotlarla egleniyor, bu seviyeye gelmemiz icin 300 yil var.
olay türkiye'de olunca, utandim.
16.10.2017 · 16. sıra
dortmund ist gut
15.10.2017 02:02