adamın 1 haftalık flörtü değil, 20 senelik eşidir. 20 koca sene...
bir eş aynı zamanda bir insanın ailesidir. hayatta birinci önceliğidir. 20 sene boyunca bunu korumuş (`:fotoğraflarda birbirlerini hâlâ çok sevdikleri anlaşılıyor`) 2 insana çok kolay bok atıyorsunuz. ya hiç ilişki yaşamadınız ya da hâlâ gerçek ilişkiden bihabersiniz.
17.04.2016 · 35. sıra
fikircik
09:24