asıl "hetece diye okumayarak bir bok yaptığını sanan yurdum insanı" diye olmalıydı bu başlık.
telefonuma kapak bakarken "ge beş" diyorum, çalışan kız "ci beş mi" diyor. evet canım ci fayf, sen kapaklar kaç para onu de bana.
04.02.2017 · 30. sıra
eg basini usul usul yuru simdi
03.02.2017 11:11