akıllıca düşünülmüş, çocuk yaşta alıp iyi bir eğitimden geçirip nitelikli yetistirip ülkeye fayda sağlanabilir, sanırım bu kafayla alınan karar,
beğenirsiniz veya beğenmezsiniz ama adamlar her şeyden önce ülke menfaatlerini düşünüyor, bizim gibi ucuz kahramanlık, politik hesaplar uğruna ne olduğu belli olmayan kim varsa ülkeye doldurup ülke kaynaklarını peşkeş çekmiyor adamlar.
gelip başlıkta insan hakları, din, iman, ayrımcılık edebiyatı yapanların da hayal dünyasından çıkıp gerceklere göre olaya bakmasını tavsiye ederim.
08.03.2020 · 40. sıra
whipper
07.03.2020 09:54 ~ 09:56