bu ülkede yabancı dil bilmenin bir lanet olduğuna iman etmeme sebep olan hareketlerden bir başkası.
olm yapmayın lan. yapmayın. el alem neler diyor, nasıl alay konusu oluyorsunuz, nasıl moron muamelesine maruz kalıyorsunuz siz görmeseniz, anlayamasanız da biz görüyoruz, okuyoruz, anlıyoruz.
mecbur muyum lan ben sizin yüzünüzden elalemin en pespaye avrupalı hödüğüne alay mevzu olmaya ?
17.03.2017 · 41. sıra
illuminatron
16.03.2017 00:49