Sık geçen başlıklar

hoşlandığı erkek çirkin diye ağlayan kız 2

ekşi'de gör
bence kendi beğendi, çevresi beğenmedi erkeği. yoksa güler dururdu “ay tipe bak” diye :)

kadınları çok hafife almayın.

kurgu olma durumu ağır gibi.
aslında çirkin diye ağlamıyor. çevresi çirkin bulduğu için ağlıyor. çünkü kendisi çirkin bulsa hoşlanmazdı.

ne kadar çok başkalarına göre yaşıyoruz hayatı, ne kadar acı...