atom bombası atılmasaydı savaş daha da uzun sürmeyecekti.
nasıl bu kadar emin bir şekilde bilgi veriyorsunuz anlamak güç. üstelik yanlış bilgi.
açıp bomba atılmadan bir hafta önce almanya, japonya ve italya ne alemde bir bakıp, ondan sonra tekrar yazın. savaş zaten bitmiş. japonya'nın tekrar amerika'yı vuracak gücü yoktu.
ayrıca bal gibi de soykırımdır. almanlar bu savaşı kazanmış olsaydı, katlettikleri yahudi ve diğer azınlıklardan pek az bahsediyor olacaktık. ayrıca bir şekilde de batı yüzsüzlüğüdür bu. katledilen japon, asyalı, afrikalı olunca adamların sikinde olmuyor.
05.06.2019 · 33. sıra
carsafgibideniz
04.06.2019 00:48 ~ 00:50