aylar, yıllar geçmesine rağmen yeri bende doldurulamayan tek uygulama.
online olunca gelen bildirim sesi.
yan tarafta beliren, xxx oturum açtı uyarısı.
arka arkaya oturum açıp çevrimiçi olduğumuzu birilerine duyurmak, titreşim gönderme,
windows media player'da dinlediğin müziğin "ne dinliyorum?" özelliğiyle listemizdeki kişilerce görülebilmesi, bu sayede hoşlanılan kişiye konuşmadan imada bulunabilme.
o zamanlar emojiler yok, msn ikonları var ama ne ikonlar.
öfkeli olduğumuzu anlatan, kafasinda davul parcalayabildiginiz bir karakter vardı.
müthiş bir rahatlama sağlarken, sevimli, komik bir iletişime vesile olurdu.
bugünkü facebook, whatsapp, instagram, twitter falan hepsi hikaye...
28.02.2024 · 37. sıra
haydihaydihoplagel
27.02.2024 12:51