artık kimse normal değil, normal insanlar sanki soykırıma uğradı , azıcıklar ve mağaralarından çıkmamayı tercih ediyorlar. piyasa tuhaf , yapmacık, kendini tanrı sanan, içi boş kendini begenmisliğe sahip, dengesiz, huysuz, memnuniyetsiz, kendinin bile farkında olmayan, şekilci, kompleksli, sadist, eğreti insanlarla dolu. durum öyle vahim bir halde geldi ki kimse ne kendisini ne davranışlarını tartıyor, kendini dışarıdan görmüyor veya görmek istemiyor, kabuğu evi olan basit bir canlı gibi sadece o an kendisine emredilen dürtüyü gerçekleştiriyor. basit ve ilkeller, olan bize oluyor , onlar yerine biz utanıyoruz. herkesin her şeyi hak ettiğini düşündüğü bir ortamda kimse istediği şeyi elde edemez ama yine de arsız gibi istemeye devam ediyorlar. milyonlarca kral ve kraliçenin olduğu bir köyde kraliçe olmanın bir önemi kalmaz çünkü milyonlarca kraliçe vardır. bu yerde diğer kraliçeler gibi özel, tek, yegane kraliçe olduğunu iddia etmek, ötekilerden farklı olduğunu hissetmek aslında herkes gibi olmaktır, kendini kandırmaktır , halüsinasyon görmektir. klon olmadığını iddia eden ve milyonlarca klondan bir farkı olmadığını göremeyecek düzeyde insanlarla birlikte yaşıyoruz. ve genel kanıya uymayı reddeden bir insansan , çoğunluk tarafından ötekileştirilir, yalnızlığa itilirsin. yalnızlık ise öğretir, görmeni ve anlamanı sağlar. kimsenin görmek istemediği rahatsız edici gerçekleri görürsün ve bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmaz. böyle bir çağda yalnız kalmak zor da olsa en iyi tercih oluyor. ahlakın bozuk olduğu bir toplumda yalnızlık şifadır.
Sık geçen başlıklar
hiç kimseye yürümeyen erkek 6
ekşi'de gör“ruhsal sıkıntıların kaynağında, anlamsız insanlarla anlamlı ilişkiler yaşama isteği ve çabası yatar.” diye düşünüyor olabilir.
benim çok şukur. işe gidip geliyorum. zurna durum yiyorum, arada youtube'dan video izliyorum, çokça muzik dinliyorum, insanlarla muhabbet ediyorum, uyuyorum, uyanıyorum, kufrediyorum vs.vs...
kimsenin götunu kaldırmıyorum, herkese insan gibi yaklaşıyorum. arada seks yapma içgudusu hasıl oluyor hormonal olarak ama doksanlar pop ve arabesk dinleyerek kendimi mutlu ediyorum, zaten kısa surede hayat gailesi baş gösteriyor, istek de geldiği yere geri dönuyor. hulasa bi 30 sene daha idare edersem böyle huzurlu bir şekilde erkekliğimi noktalandıracağım inşallah. amin. dualarınızı bekliyorum.
eved.
edit: ya bu amınakoydugumun salakları da sanıyor ki bu matah bir şey, bunu övünülecek bir şey gibi anlatan, böyle kız düşeceğini sanan erkeklerin de kafasını sikiyim sjdjsdjdj... kadınlar tarafından da "birilerine yürüyor bunlar" falan deniyor bir de. yalancı çıkarılmaya çalışılıyor. olm bizim pipimiz yok mu neden yürünmesin. buradaki algı şu, her erkek herkese yürüyor algısı. neden? çünkü gördüğü her kadın karşısında götü başı ayrı oynayan yüzbinlerce erkek var bu ülkede. bunların yanında sen millete insan gibi yaklaştığında da hiç kimseye yürümüyor pozisyonuna düşüyorsun otomatik olarak. çünkü o herkese yürüyen erkekleri eleştiren ve hiç kimseye yürümüyorum diyenlere yalancı diyen kadınlar da içten içe istiyor ki bana yürünsün. ama sadece bana yürünsün. kadınlar böyle garip bir canlı işte. sonra herkese yürümeyen erkekler bir karıya göz koyup yürümek isteyince "herkese yürüyor bu da" pozisyonuna düşürülmeye çalışılıyor. sistematik bi döngü işte bu. neyse oyuna gelmeyin. simplik de yapmayın. bir karıyı cidden beğendiysen yürü tabi niye yürümüyorsun erkek değil misin amk? ben beğenemiyorum, kadınlarla bazı problemlerim var, fayda maliyet analizinde de genelde sürekli eksi yazıyor bu yürüme işi, kadınlar insanı mahvediyor o yüzden yürümüyorum. bu kadar basit yani. altında felsefe aramaya gerek yok. attığınız mesajlara kusasım geldi.
kimsenin götunu kaldırmıyorum, herkese insan gibi yaklaşıyorum. arada seks yapma içgudusu hasıl oluyor hormonal olarak ama doksanlar pop ve arabesk dinleyerek kendimi mutlu ediyorum, zaten kısa surede hayat gailesi baş gösteriyor, istek de geldiği yere geri dönuyor. hulasa bi 30 sene daha idare edersem böyle huzurlu bir şekilde erkekliğimi noktalandıracağım inşallah. amin. dualarınızı bekliyorum.
eved.
edit: ya bu amınakoydugumun salakları da sanıyor ki bu matah bir şey, bunu övünülecek bir şey gibi anlatan, böyle kız düşeceğini sanan erkeklerin de kafasını sikiyim sjdjsdjdj... kadınlar tarafından da "birilerine yürüyor bunlar" falan deniyor bir de. yalancı çıkarılmaya çalışılıyor. olm bizim pipimiz yok mu neden yürünmesin. buradaki algı şu, her erkek herkese yürüyor algısı. neden? çünkü gördüğü her kadın karşısında götü başı ayrı oynayan yüzbinlerce erkek var bu ülkede. bunların yanında sen millete insan gibi yaklaştığında da hiç kimseye yürümüyor pozisyonuna düşüyorsun otomatik olarak. çünkü o herkese yürüyen erkekleri eleştiren ve hiç kimseye yürümüyorum diyenlere yalancı diyen kadınlar da içten içe istiyor ki bana yürünsün. ama sadece bana yürünsün. kadınlar böyle garip bir canlı işte. sonra herkese yürümeyen erkekler bir karıya göz koyup yürümek isteyince "herkese yürüyor bu da" pozisyonuna düşürülmeye çalışılıyor. sistematik bi döngü işte bu. neyse oyuna gelmeyin. simplik de yapmayın. bir karıyı cidden beğendiysen yürü tabi niye yürümüyorsun erkek değil misin amk? ben beğenemiyorum, kadınlarla bazı problemlerim var, fayda maliyet analizinde de genelde sürekli eksi yazıyor bu yürüme işi, kadınlar insanı mahvediyor o yüzden yürümüyorum. bu kadar basit yani. altında felsefe aramaya gerek yok. attığınız mesajlara kusasım geldi.
türkiye'de yaşıyordur ve her milletten ortadoğu'lunun yürüyeceği kadına gerek sosyal medyadan gerek yolda yürürken salya akıtarak salça olduğunu biliyordur.
bu durumu lehine kullanan kadınların olduğunu, bütün bu değerin vücuduna değil de şahsına verildiğini zanneden kadınların kibirini de biliyordur.
kadınların bir çoğunun medya ve başarısız anneler aracılığıyla "zengin koca bul" telkinlerine maruz kaldığını, ve bu yolda kendini geliştirmek yerine kozmetiğe yığınla para harcamayı tercih ettiğini biliyordur.
iyi ve doğru olmanın bozuk para gibi her insana harcanırsa işin sonunda gerçekten iyilere gücünün ve inancının kalmayacağını biliyordur.
kısaca biliyordur.
ek; bu kişilere ılık diyenler tinder'da bir kadın profili açmayı denesin, ve iki dakika içinde neler olduğunu görsün.
bu durumu lehine kullanan kadınların olduğunu, bütün bu değerin vücuduna değil de şahsına verildiğini zanneden kadınların kibirini de biliyordur.
kadınların bir çoğunun medya ve başarısız anneler aracılığıyla "zengin koca bul" telkinlerine maruz kaldığını, ve bu yolda kendini geliştirmek yerine kozmetiğe yığınla para harcamayı tercih ettiğini biliyordur.
iyi ve doğru olmanın bozuk para gibi her insana harcanırsa işin sonunda gerçekten iyilere gücünün ve inancının kalmayacağını biliyordur.
kısaca biliyordur.
ek; bu kişilere ılık diyenler tinder'da bir kadın profili açmayı denesin, ve iki dakika içinde neler olduğunu görsün.
eskiden beri bu kadınlara yürüme işini beceremedim. "kızı beğendin o hâlde mesaj at" kısmını yapamıyorum. her şeyden önce bu şekilde davranmayı tuhaf buluyorum. huyunu suyunu bilmeden, sesini duymadan, sohbet etmeden önce birine pat diye yürümek... öte yandan benim beğenme eşiğim biraz yüksek sanırım. o yüzden, beğendiğim kızların bana yüz vereceğini hiç zannetmiyorum. * özetle, çirkin kadınlarla çirkin oldukları için konuşmam, güzel kadınlarla, bana bakmayacakları için konuşmam. kadınlarla konuşmam.