(bkz: ingmar bergman)
kötü filmi yoktur , oyle gelse bile ben filmi anlamamışımdır. o derece iyidir.
(bkz: kieslowski) izlediklerim arasında hiç boş filmini görmedim.
19.12.2019 · 22. sıra
heymcflyy
18.12.2019 00:01