bunlar bizim değerlerimize terstir. ben ne heykelimin dikilmesini istiyorum, ne masklar yapılmasını istiyorum, ne bu tür görseller yapılmasını istiyorum diye devam eden rte açıklaması.
şahsen reise ilk defa hak verdim. benim de böyle heykelimi yapsalar ben de çok çok üzülürdüm.
neden böyle bir heykelim yok diye..
14.09.2017 · 7. sıra
ofis canlisiyim multinetle beslenirim
13.09.2017 12:23