süper köylülerdir.
bakmayın bunların gençlerimiz işe girecek sandık, buralar şenlenecek sandık demelerine.
*bilen bilir, bunlar yılın 3-4 ayı çalışıp, geri kalanını yatarak geçirir.
*götlerinde gidip don almazlar, evde çuvalda para tutarlar.
*işe girecek dedikleri gençler, karı kız peşinde koşan, kahvede tüm gün oturan, yılın iki üç ayı çalışıp kazanılan parayı yiyen serseri tayfadır.
*fındık, çay zamanı bu gençler değil, doğudan gelen kürt işçileri çalıştırırlar. evet evet, gençlerine iş lazım...
*o gençler büyük şehirlerdeki, parayla diploma veren adı üniversite olan yerlerde vakit öldürüp, maksimum mekanda nargile tüketir.
*şenlenecek dediği de, "millet gezmeye gelecek biz de onları söğüşleyeceğiz sandık" demek.
size üzülenin aklını sikeyim. yok olan ormanlardan ve doğadan başka bir şeye üzülmüyorum.
04.10.2020 · 30. sıra
bunikkullanimdabaskabitanesectim
03.10.2020 00:21