neden dalga geçildiğini biliyor musunuz? çünkü anne babalarımız biz etkilenmeyelim diye artık anlatmıyorlar. çocuklarının yanında kendi çocukluklarının fakirliğinden utanıyorlar. ben otuz yaşımda öğrendim babamın ulus lokantalarında bayat ekmekleri ineklere yedireceğiz diye toplayıp evde ıslatıp kendilerinin yediğini. dedemin 12 yaşında çıkrıkçılar yokuşundan sırtında buz çıkararak, şekercinin yanında işe giren kardeşini bazen ağzına şeker atar diye kıskanarak harçlık kazandığını. şekercinin yanında çalışan kardeşin ise aslında günlerce şekerciden eziyet görüp sırtına vurulan sopalar yüzünden çaktırmadan ağrılar içinde uyuduğunu.
dalga geçiyorsunuz çünkü anlatmadılar, dalga geçiyorsunuz çünkü siz de onların ne şartlarda yaşadığını öğrenmekten korkuyorsunuz.
29.10.2017 · 49. sıra
fitjehn
28.10.2017 01:52