Sık geçen başlıklar

her gün duş alamazsam yaşayamam insanı 2

ekşi'de gör
deprem görmemiş insandır. depremden sağ kurtulunca insan görüyor yaşamak için sadece temel ihtiyaçların elzem olduğunu. günlerce duş almadan kahve içmeden doğru düzgün yemek bile yemeden soğuktan donmamaya çalışarak yaşadık....
bu 6 şubat 2023 tarihine kadar bendim.

haftasonu evden çıkmadığın hatta kanepeden kalkmadığın bir gün olsa dahi mutlaka duş alırdım. duş almadığım gün dünyanın en pis insanı hissedecek kadar takıntılıydım.

6 şubattan sonra hayatımız değişti.

arabada yattım,sandalyede yattım, hatta kaldığımız yerde müsaitlik yoktu yere battaniye serip sert zeminde yattım. çünkü aile üyelerinin işi sebebiyle şehri terk etmemiz olanaksızdı.

o zamanlar el yüz yıkamak, tuvalet ihtiyacını gidermek,hatta eline yüzüne kolonya sürmek bile insana kendini temiz ve huzurlu hissettiriyordu.

şimdi daha hijyenik ve daha stabil bir konumdayız. ama depremden etkilenen asıl şehirlerdeki insanların 15 gündür 20 gündür duş alamadığını,içme suyu bulamadığını düşününce insana bu geçirdiği zor zamanlar bile şımarıklıkmış gibi geliyor.

bazen öyle zamanlar geliyor ki , en vazgeçemem dediğin huylarından bir gecede vazgeçiyorsun.