Sık geçen başlıklar

hemşirelere doktorluk yolunun açılması gerekliliği 2

ekşi'de gör
ya arkadaş şöyle bir trol başlık açmaya niyetlensem, gerçekten olmasa bile insanların bana gerizekalı gözüyle bakabileceği ihtimali beni rahatsız eder açmam. ama bunlar kendilerine sövülmesinden keyif alıyor arkadaş.
yol açık zaten. sınavlara girerler, başarılı olurlar, bilmem kaç sene okulu okur, mezun olurlar ve doktorluk ünvanı alırlar.