iki yüzlü yazan elemanın yüzüne tükürmek isterim. ama ondan da anlamazsın ki !
mesaj net: hepsi bizim, hepsi biziz...
11.10.2017 · 38. sıra
blaszczykowski
10.10.2017 10:10