Sık geçen başlıklar

hem chp'li hem fenerbahçeli olmak 2

ekşi'de gör
hem muhalif hem fenerbahçe’li olmak olarak düzenleyip dahil ediyorum kendimi. bu insanlardan zarar gelmez. saftırlar, iyi niyetlidirler ve acıların getirdiği bir olgunluğa sahiptirler. üstümüze çok gelmeyin, toplu taşımada yer falan verin de arada bir mutlu olalım.
ulan 2 gündür konvoy izliyoruz bu nedir amk

astrologlar çıkın bari siz bir şey söyleyin. hem akp, hem gs asla olmaz dediniz.. gezegenler istemiyor demediniz mi kardeşim siz?

neyse ki yıllardır kaybetmeye o kadar alıştık ki, artık hiçbir şey hissetmiyor insan. tek iyi tarafı bu sanırım.