hdp'nin kürtçe resmi twitter sayfasından, ingiliz beslemesi şeyh sait'in idamının yıl dönümünde yapılan paylaşımdır.
https://mobile.twitter.com/…tus/1012709167579070465
türkçesi "idamlarının 93.yılında şeyh sait efendi ve 47 yol arkadaşını saygıyla anıyor ve katillerini bir kez daha kınıyor ve lanetliyoruz" şeklindedir.
atatürk'e katil demiş üstüne de lanetlemişler.
atatürkçü geçinen, mustafa kemal'in askerleriyiz diyerek bunlara koşa koşa oy veren geri zekalı sürüsünün suratına vurulan binlerce tokattan birisi olmasına rağmen bu davarlar hâlâ akıllanmadı.
şeyh sait gibi, isyan ederek yüzlerce türk askerini şehit eden ve esir alan bir vatan hainini diyarbakır meydanında sallandıran türk ordularının başbuğu gazi mareşal mustafa kemal atatürk'ü saygıyla ve özlemle anıyorum.
03.07.2018 · 4. sıra
oguzbatur
02.07.2018 12:15 ~ 12:27